اس ام اس تیکه دار زیبا
اس ام اس تیکه دار زیبا
پنج شنبه 2 مرداد 1393برچسب:, ساعت 23:54 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

صدای بهم خوردن بال معصوم فرشته ها می آید ، انگار آمدن تو نزدیک است ، لمس بودنت مبارک ! گفتمش نقاش را ، نقشی بکش از معرفت / با قلم نقش تو را ، با وسعت دریا کشید . گفتی که بیا و از وفایت بگذر / از لهجه ی بی وفاییت رنجیدم / گفتم که بهانه ات برایم کافیست / معنای لطیف عشق را فهمیدم . باید فراموشت کنم ، چندیست تمرین میکنم ، من میتوانم ، میشود ، آرام تلقین میکنم ، کم کم ز یادم میبری ، کم کم زیادم میروی ، این روزگار و رسم اوست ، این جمله را با تلخیش صد بار تمرین میکنم ! عشق خالی بودن از معیارهاست / یا گذشتن از کنار سارهاست / عشق آتش بس ندارد جان من / آنکه آتش میزند بر قلبهاست . عزیز یادی بکن از یار خسته / غبار دوریت بر من نشسته / دیگر تیری نزن بالی ندارم / وجودم از غم دوریت در هم شکسته . یادمان باشد اگر دور شدیم ، این صدای نفس خاطره هاست که چنین دلگرمیم . اتل متل صداقت / دل به تو کرده عادت / برات دعا میکنم / اینه رسم رفاقت !

متن و جملات تیکه دار و اس ام اس تیکه دار جدید

نام تو رازی نوشته بر بال پروانه هاست ، گلها همه به نام تو مشهورند ، آیینه های از انعکاس نام تو می خندند و من تنها برای تو می گویم ، زندگی کن تا زنده بمانم . ز روزی که یکی دلم را برده / تب دارم مثل طفل سرما خورده / گفتارم شعر ، شعرهایم هذیان / دکتر جان بنده زنده ام یا مرده ؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب‌ها:

 
دیگر موارد